Телефон технічної підтримки

Інтернет не працює, що робити?

1. Спробуйте відкрити сайт 3dcom

Якщо сайт 3dcom.com.ua відкривається, а інші інтернет-сервіси не доступні, значить, ваш доступ в інтерент заблоковано. Зазвичай причина - від'ємний баланс. Провірить баланс ви можете в особистому кабінеті на сайті 3DCOM, або зателефонувавши за тел. +38 (096)  412-12-59

Якщо доступ до сайту www.3dcom.com.ua неможливий, скоріше за все, сталась аварійна ситуація.

2. Перевірте обладнання та комунікації

Можливо причина аварії в межах вашого будинку. Перевірте чи плотно вставлений кабель до роутера, чи є живлення на мережевих пристроях (світч, роутер, ТВ-приставка) при їх наявності. Можливо мережевий адаптер комп'ютера відключений - це можливо перевірити через диспетчер обладнання, в розділі "Система" контрольної панелі Windows.

3. Перезавантажте обладнання

В наслідок короткочасного збою (наприклад, перебою з електричною мережею) може тимчасово вийти з ладу мережеве обладнання (роутер, комутатор, ТВ-приставка). Для виправлення цеї неполадки достатньо перезавантажити обладнання інтернету.

Виключити/включити блок живлення роутера з розетки на 5 хвилин.

4. Можливо, ви недавно замінили роутер або комп'ютер?

В нашій мережі авторизація комп'ютера або роутера виконується по його МAC-адресі (фізичній адресі). Потрібно зв'язатись з службою техпіпідтримки для того щоб прив'язати до договору нову MAC-адресу.